قوطی گالوانیزه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قوطی گالوانیزه
نوشته شده در یک شنبه 24 مرداد 1400
بازدید : 276
نویسنده : جواد دلاکان

 

قوطی گالوانیزه

در این قوطی ها برای بالا بردن مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی، از پوشش گالوانیزه برخوردار هستند. این موضوع سبب افزایش کاربرد و موارد مصرف این پروفیل شده است. قوطی گالوانیزه در انواع سبک تا سنگین (قوطی گالوانیزه سبک، قوطی گالوانیزه سنگین. قوطی گالوانیزه صنعتی، قوطی گالوانیزه کشاورزی با وزن، سایز و ضخامت های مختلفی تولید می شوند.

از کاربردهای پروفیل های گالوانیزه می توان به موارد مصرف آنها در صنایع کشاورزی و گلخانه ها. ساخت انواع لوله ها، محافظت از برخی قطعات مهم، طراحی و ساخت انواع سینی کابل. ساخت و یا چارچوب بندی انواع در و پنجره و… اشاره داشت.

این قوطی ها در شکل های مختلفی نظیر: پروفیل نیم دایره، پروفیل H گالوانیزه، پروفیل U گالوانیزه و … تولید می شوند. از ویژگی های قوطی های گالوانیزه می توان به بازرسی فنی راحت، استحکام کششی مناسب، قابلیت فرم پذیری عالی. افزایش طول عمر ورق و یا محصولات فولادی. هزینه پایین نسبت به سایر روش های مقاوم سازی در برابر رطوبت و فرآیند نظافت ساده اشاره داشت. این پروفیل ها به دو صورت قوطی مربعی شکل ( با ضخامت 1 تا 4 میلی متر). و قوطی مستطیلی شکل (با ضخامت 1 تا 3 میلی متر) در بازار ارائه می شوند.

  • ارتباط با ما:
    ۰۹۱۲۱۲۲۴۲۲۷
    ۰۹۳۷۱۹۰۱۸۰۷
    تلفن: ۰۲۱۶۶۸۰۰۲۵۱
    فکس: ۶۶۸۰۰۵۴۶
  • اینستاگرام: folad_paytakht
  • ایمیل:davooddalakan@gmail.co



:: برچسب‌ها: قوطی پروفیل چیست ؟ , قوطی فولادی , قوطی فلزی , پروفیل ساختمانی , پروفیل فولادی , قوطی ستونی , قوطی مبلی , قوطی گالوانیزه , قوطی ستونی ساختمانی , قوطی ستونی صنعتی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: